Now You See Me
Da et forsvundet barn bringes ind på skadestuen med fysiske tegn på misbrug, forsøger Conrad og Cade at nå til bunds i, hvad der er sket med hende. Mens Devon og Leela er ude at shoppe, støder de på en kvinde, der har problemer med at trække vejret, og da hun ankommer til hospitalet, sørger Devon selv for, at hun føler sig godt tilpas med personalet. I mellemtiden øjner Bell en plads i Medicinrådet, og Billie beslutter, at det er tid til at se sin fortid i øjnene.