En familiesammenkomst vækker smertefulde minder om Michaels barndom.
En familiesammenkomst vækker smertefulde minder om Michaels barndom. Mahone forfølger en såret Coyote, der fører ham til flugtflyet. C-Note får igen af egen mønt, og Bellick og Kellerman bliver udsat for tredjegradsforhør af kvinderne i deres liv.