Øje for Øje
Fiona og Jesse tager et overvågningsjob for en magtfuld medicin-magnat, men firmaet er mere, end det ser ud til. Michael og Sam afhører en bombemager, der er involveret i at skjule Max' mord.
Fiona og Jesse tager et overvågningsjob for en magtfuld medicin-magnat, men firmaet er mere, end det ser ud til. Michael og Sam afhører en bombemager, der er involveret i at skjule Max' mord. Gæstestjerne: James Frain.