Pride: Kærlighedsparaden
Med eksklusiv adgang til nogle af verdens største fejringer af LGBTQ+-kultur giver vi et nyt perspektiv på Pride - set fra luften. Vi afdækker den historiske aktivisme, frygtløse kreativitet og logistiske opfindsomhed, der er nødvendige for at afvikle disse farverige festivaler af håb.