Out of the Fog
Nice, Sydfrankrig, 1978. En juleaften bliver Annie ringet op af sin datter, som forlod hende for nogle år siden for at tilslutte sig en kult. Med politiets hjælp har Annie blot få minutter til at finde ud af, hvor datteren er og redde hende fra at begå masseselvmord.