Take It or Leave It
Star, der er træt af at være på sidelinjen, øjner en chance for at skille sig ud. I mellemtiden får Maurice en opgave, der kan hjælpe ham med at gøre skaden god igen.
Star, der er træt af at være på sidelinjen, øjner en chance for at skille sig ud. I mellemtiden får Maurice en opgave, der skal hjælpe ham med at gøre skaden god igen, men han står over for et ultimatum, som kan skabe endnu mere drama for Midtown Sound-kunstnerne. Andy og Angel får problemer med Jabil, og Cotton befinder sig i en svær situation for at hjælpe en, hun elsker.