Pennys nye liv, del 1
Penny, den berømte popstjernes hemmelige datter og hendes veninde Camilla beslutter at gå til audition til optagelse på M.A.R.S. Penny fascineres af en mystisk, ung sanger.
Penny, den hemmelige datter af Bakia (den mest berømte popstjerne for tiden) og hendes bedste veninde Camilla beslutter i skjul at gå til audition til optagelse på M.A.R.S. I mellemtiden er Camilla rigtig glad, da hun er forelsket i Sebastian og ikke kan vente til hun ser ham igen. Penny hører en fyr synge med sin far på en markedsplads og fascineres. De planlægger at mødes og Penny giver ham sin lykkeamulet, lige inden hans far, Mitch, på mystisk vis bliver ført væk af politiet. Penny må fortælle sin mor om sin audition, selvom hun ikke ved resultatet endnu.