Performance Anxiety
Station 118 rykker ud til nødsituationer i et industribageri og ved en bodybuilding-konkurrence. Bobbys årlige evaluering sender Chimney en tur på brandskolen, hvor han møder et velkendt ansigt. Eddies tante bliver involveret i hans privatliv. Maddie hjælper en nervøs teenager, der får et angstanfald.