Apocalypse, Nowish
Angel og vennerne gør sig klar til, at et djævelsk væsen ankommer og kæmper for at holde dommedag fra døren (igen). Selvom Cordelia afslørede væsenets ankomst, kan hun ikke grave nogen detaljer frem om den overjordiske gæst fra hendes plettede hukommelse. Kun ét er sikkert - dæmonen betyder verdens ende, hvis ingen stopper den. De har intet valg og Angel går sammen med Lilah om at bekæmpe den fælles trussel. Fred og Gunn støder på en udfordring i deres venskab. Cordy og Connor går sammen om at bekæmpe truslen.