Poor Things
Den utrolige fortælling om Bella Baxter, en ung kvinde, der bliver bragt tilbage til livet af en genial men uortodoks videnskabsmand. Ivrig efter at lære og sulten efter den verdslighed, hun mangler, sætter Bella ud på et hæsblæsende eventyr på tværs af kontinenterne. Fri af sin tids fordomme vokser Bella sig urokkelig i sit mål om at stå for lighed og frigørelse.