PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
At rejse på tommelfinger er en rigtig god måde at møde andre mennesker på. Vi har fire usædvanlige møder på vejene gennem skovene i Québec, heriblandt en elgjæger og politibetjente.