Hjemsøgt
Til Halloween rykker beredskabsholdet ud til en kirkegård, en uhyggelig høstkøretur og en spøgelsesagtig Hollywood-parade. Maddie mener, hun har taget imod et spøgelsesopkald fra en forsvundet vandringsmand. Hen ender i en situation med den far, der forlod hende, som bliver et spørgsmål om liv og død. Eddie taler med sin separerede kone igen.