Redningsprinsesserne
På et kongeligt besøg til kongeriget Wei-Ling, må Sofia, Andrea og prinsesse Jun samarbejde for at redde deres fædre og brødre, der er fanget i en jaguarhule. Prinsesse Mulan har en særlig optræden.
På et kongeligt besøg til kongeriget Wei-Ling, må Sofia, Andrea og prinsesse Jun samarbejde for at redde deres fædre og brødre, der er fanget i en jaguarhule. Prinsesse Mulan har en særlig optræden for at tilbyde de unge prinsesser strategisk råd.