Blindsided
Athena og 118 må skynde sig for at redde liv, da en spritbilist forårsager et sammenstød på motorvejen. Maddie begynder at få veer, og Hen og Karen bliver sønderknuste, da de forbereder deres adoptivdatter, Nia, på genforeningen med hendes biologiske mor.