Fælden
Lucy minder Sasha om, at han skal ødelægge Pennys optræden, men Sasha er ikke overbevist, for han er kommet ret tæt på Penny.
Crowdfunding-kampagnen for Pete går rigtig godt. Lucy minder Sasha om, at han stadig arbejder for hende, og at han skal ødelægge Pennys optræden, men Sasha er ikke overbevist, for han er kommet ret tæt på Penny og hendes venner... For at lægge fortiden bag sig, spørger Bakia Mitch, om han vil skrive en sang til hende. Cami er klar til at starte på en frisk med Tom, og Penny bliver endelig gode venner med Sebastian. Men så står Sasha alene tilbage...