Når Solen Går Ned
Solnedgangsvingerne Regnejee prøver at hjælpe Curte fra de Lyse Himle med at flygte. Imens fornemmer Den Bevogtede Taren at Lithias endeligt er nær og giver Lydkløveren Shalk et bestemt stykke papir. Andetsteds får Den Fjerne Klo Yuno endelig sin chance for at få hævn.