Queen of Katwe
Disney præsenterer Queen of Katwe, der er baseret på en sand historie, med Lupita Nyong'o og David Oyelowo i hovedrollerne. En ugandisk piges liv ændres for altid, da hun opdager, hun har et stort talent for skak i denne lovprisning af menneskets ånd.