Virkeligheden slår igen
I 90'erne blander fantasi og virkelighed sig i takt med, at nye verdener bliver skabt, hvor krige udkæmpes som computerspil, og dinosaurerer bliver genoplivet.
I takt med at 90'er teknologien udvikler sig, bliver grænserne mellem fantasi og virkelighed sløret i en verden, hvor krige udkæmpes som computerspil og computerspil som krige, og ingen lader til at kunne skelne mellem dem. Men da Hollywoood får guddommelige skabelseskræfter og bygger nye verdener og monstre, bliver virkeligheden aldrig den samme igen.