Street Kings
Da beviser involverer en rutineret LAPD-betjent omkring henrettelse af en medbetjent, er han tvunget til at tage kampen op imod den politikultur, han har været en del af hele sin karriere.
En hensynsløs men principfast detektiv opdager, at hans karismatiske mentor har snydt betjente – og fået rettet en falsk anklage mod ham – for at beskytte sit bytte og sin afpresning af deres overordnede. Detektivens naive men engagerede partner er dødsdømt, og en efterforskning foretaget af en retskaffen betjent fra interne anliggender har overraskende konsekvenser.