Rekonstruktio
To gamle skolevenner, Pia og Lassi, mødes for at mindes deres ungdom, da et gammelt brev dukker op til overfladen, hvilket bringer nogle ret forskellige minder frem om en skolefest på et hotel i 1982.
To gamle skolevenner, Pia og Lassi, mødes for at mindes deres ungdom. Mens deres pubertetsminder begynder at dukke frem, vækker et brev, Pia engang skrev, nogle ret forskellige minder om en skolefest på et hotel tilbage i 1982.