Resurgence
Conrad hyrer den notoriske festpige og PR- mastermind Bizzy Preston (Ana Ortiz) til at genoprette Grayson-familiens gode navn. Emily går videre med sin plan, og Nolan er ved at planlægge sit eget hævntogt.