Hjemkomsten
Rita Montero, en anerkendt international filminstruktør, vender tilbage til Elda efter 25 år og genforenes med sin vennegruppe. I mellemtiden ankommer kriminalbetjent Paula Ríos til Mallorca for at identificere nogle jordiske rester, der måske tilhører hendes søster Matilde, der forsvandt for 25 år siden under en gymnasierejse.