Robin Hood
Sam laver en aftale med Schäfer, den afro-tyske konge af Dresdens undergrund. Yvonne afslører flere oplysninger om Sams fars mystiske død, men er rystet, da Sam går efter den påståede morder. Der opstår splid mellem Sam og Alex' grupper, da ikke alle er ombord med, hvad Schäfer beder dem om. Sam tager Schäfers parti, og tingene eskalerer hurtigt, indtil nogen ender med at dø.
Det går ikke godt med ALPHA. Samfundets svageste medlemmer har ikke penge til at betale for beskyttelse, og Sam og Alex bliver desperate. For at skabe forretning, indgår Sam en aftale med djævelen, et uhyggeligt venskab med en afro-tysker ved navn Schäfer, kongen af Dresdens undergrund. Yvonne afslører flere oplysninger om Sams fars mystiske død, men er rystet, da han går efter den påståede morder. Der opstår splid mellem Sam og Alexs gruppe, da ikke alle er ombord med, hvad Schäfer beder dem om. Sam tager Schäfers parti, og tingene eskalerer hurtigt, indtil nogen ender med at dø. Sam beslutter sig for at forlade landet.