Robin Hood
Gør dig klar til et eventyr uden mage med uforglemmelige figurer og mindeværdig musik i Disneys udgave af Robin Hood. Sammen med sin trofaste ven Lille John og sine glade mænd kommer den heltemodige Robin på den ene morsomme og vovede gerning efter den anden for at snyde den gerrige prins John og bringe glæden tilbage til Nottingham.