Forsvind, Loula
Lad os lege gemmeleg! Pocoyo leder og gør det godt, men kun takket være Loula. Da Loula får al æren, bliver Pocoyo jaloux og kaster en bold så langt væk, at Loula ikke kan finde den. Hans venner skælder ham ud, og Pocoyo bliver ked af det og beslutter, at han bør tage ud og finde Loula. De følger hendes fodspor, men hun er pist væk. Da de omsider finder hende, er det en glad genforening.