Saving Grace
Grace og Judd kæmper for deres liv som følge af den forfærdelige bilulykke, da nogle flashbacks viser, hvordan en tragedie i barndommen førte til, at Judd mødte Grace, og hvordan de endte med at forelske sig i hinanden.