Intet Hoved og en Rejsetaske
Det næste punkt, Randy vil krydse af på Earls liste, er dengang de ødelagde forældrenes ferie - ved at stille en rejsetaske fuld af marihuana, de havde fundet, bagest i lastbilen ved deres forældres hus, hvor forældrene fandt den.
Earl er stadig i koma, så Randy og Joy beslutter sig for at fortsætte med at krydse punkter af listen, så han bedre kan komme sig. Earls forældre tog engang på ferie og efterlod Earl og Randy alene hjemme. Da de kom tidligt hjem fra lufthavnen på grund af en flyforsinkelse, fandt de en rejsetaske fuld af marihuana i huset. Carl, Earls far, blev rigtig vred og ødelagde det hele. Senere kom Earl, Joy og Randy hjem med en sur pusher, der havde en pistol og krævede hele sin rejsetaske fuld af hash tilbage, og Carl måtte nu modvilligt al marihuanaen fra den lokale pusher, Circus. Hvad gør Randy for at rette op på denne situation? Eller er dette en opgave, Earl kan løse ved bare at lytte til sin far?