Shadow Cats
Servaler, karakaler og sortfodede katte beviser, at de er lige så ekstraordinære som deres afrikanske modstykker, geparden, løven og leoparden.
En flyvende kat tre meter over jorden! Den farligste kattejæger på planeten. Fugle klaskes ned fra luften, mens de flyver! Vi møder servalen Lincoln, karakalen Zama og Nyane, den sky, sortfodede kat, der beviser, at de er lige så ekstraordinære som deres ikoniske modstykker, geparden, løven og leoparden.