Sharks of The Bermuda Triangle
Bermudatrekanten er fuld af mysterier, deriblandt forsvundne fly, sunkne skibe, kompasfejl og endda legender om Atlantis. Dens største vidunder er måske noget langt mere troværdigt: Hajer. Havbiologen dr. Austin Gallagher har forsket i områdets hajer og er på mission for at finde tigerhajernes hemmelige yngleplads.