Shock To The System
Miranda Bailey besøger Ben på arbejdet og møder hans kollegaer for første gang. Mens det meste af holdet tager ud til en bilulykke, der involverer elektrisk fare, sættes Andy og Maya sammen på deres første fælles overvågning.