Sicarius
Mens holdet jagter en ukendt person, der river folks rygmarv over, finder de et spor fra deres seneste sag, som peger på et netværk af seriemordere. For at finde ud af, hvor stort netværket er, må Rossi overbevise en modvillig Garcia om at gøre det eneste, hun ikke vil: Vende tilbage til adfærdsanalyseenheden.