Penny har problemer med flere situationer: hun er forvirret over sine følelser for Rob og Seb, hun er stadig uvenner med Camilla, og så opstår der en situation på skolen med hendes nye rival, Martha.
Penny har problemer med flere situationer: hun er forvirret over sine følelser for Rob og Seb, hun er stadig uvenner med Camilla, og så opstår der en situation på skolen med hendes nye rival, Martha. Penny prøver at fortælle Seb alt, hvad hun har på hjerte, men i sin stolthed slår han op i stedet for. Hun finder støtte hos Rob og bliver genforenet med Camilla. Takket være Pennys indgriben, tager Sasha over på børnehjemmet for at overbevise Vicky om at komme tilbage til M.A.R.S.