Syd For Grænsen, Del 2
Anden del – Som afslunting på første halvdel af Earls og Randys eventyr for at få Catalina tilbage til USA, havde kriminelle bortført Earl. Mens Earl bliver ven med Diego, den kriminelle gidseltager, møder Randy et ægtepar, der bruger ham til at udfylde et tomrum i deres liv.
Anden del – Som afslunting på første halvdel af Earls og Randys eventyr for at få Catalina tilbage til USA, havde kriminelle bortført Earl. Mens Earl bliver ven med Diego, den kriminelle gidseltager, der ikke er helt med på moden, møder Randy et ægtepar, der bruger ham til at udfylde et tomrum i deres liv. På trods af problemerne kan intet forhindre Earl i at krydse Catalina af på sin liste, eller Randy i at få sit livs kærlighed tilbage. Imens har Darnell svært ved at håndtere Joys nye glade attitude, som deres naboer bliver mere og mere pågående.