Spirit of the Ball
Initiativet "Spirit of Football" rejser fra London til VM i Rusland, hvor fodbold skal forbinde mennesker og kulturer. Gennem møder i kriseramte lande som Kosovo og Tyrkiet fremmer de enhed og kæmper mod racisme. Deres rejse symboliserer håb om en fremtid med gensidig forståelse og farverige fællesskaber.