Sellouts
Tommy går imod sin tidligere arbejdsgiver, den private leverandør Paragon Medics, da de håndterer nødsituationer, der involverer en dialysepatient og en parfumefabrik. I mellemtiden kommer Owen godt ud af det med en smuk kvinde, han møder til en fundraiser.