Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, en enestående atlet på 25 år, excellerer i ski-alpinisme og ultraløb, idet han trodser farene i sit bjergrige miljø. Trods de høje omkostninger ved hans stræben forbliver hans lidenskab en drivkraft, der viser modstanden og beslutsomheden hos dem, der er født i så barske landskaber.