The Wedding, Part 1
Mitch og Cams store dag er endelig oprandt, og intet kan ødelægge den, før intet bliver til en masse ting og sætter bryllupsplanlæggeren Pepper Saltzman på prøve.
Mitch og Cams store dag er endelig oprandt, og intet kan ødelægge den, før intet bliver til en masse ting og sætter bryllupsplanlæggeren Pepper Saltzman på prøve. I mellemtiden er Jay og Gloria vært for familien Tucker, Phil får en øjenbehandling inden festen, og Claire lever op til sin rolle som "forloverinde."