Free Fall
Da varmen gentagne gange forsvinder i Melindas hus og antikvitetsbutik, begynder hun at få mærkelige besøg af ånderne af en flypilot og stewardesse, der klager over, at de fryser. Til at begynde med har Melinda svært ved at forstå beskederne, men til sidst indser hun, at de forsøger at advare hende om en passagerflyulykke uden for byen.
Da varmen gentagne gange forsvinder i Melindas hus og antikvitetsbutik, begynder hun at få mærkelige besøg af ånderne af en flypilot og stewardesse, der klager over, at de fryser. Til at begynde med har Melinda svært ved at forstå de budskaber, de forsøger at kommunikere, men til sidst indser hun, at de forsøger at advare hende om et passagerfly, der har mistet kabinetryk og vil styrte ned uden for byen. På trods af Melindas store indsats for at advare transportembedsmænd og byens indbyggere, styrter passagerflyet ned lige uden for byen, hvilket dræber hundredvis af passagerer og fører til Melindas hidtil største udfordring.