Take The Lead
Chefen tager en karriere-ændrende beslutning, som chokerer Seattle Grace Hospital. Cristina og Owen prøver at finde normalitet i deres forhold.
Chefen tager en karriere-ændrende beslutning, som chokerer Seattle Grace Hospital. Cristina og Owen prøver at finde normalitet i deres forhold. April kæmper fortsat med sin nye rolle, og femteårs lægerne får deres første solo-operation, kun for at opdage at selv rutineindgreb ikke altid er lette.