Teen Beach Movie
Nogle måneder efter, at Mack og Brady er vendt hjem fra sommereventyret, der transporterede dem tilbage til "Wet Side Story", en musical fra 1960'erne, får de besøg i den virkelige verden af deres nye strandvenner. Alle ved, at den virkelige verden og filmverdenen ikke kan blandes, så de må finde på noget for at få gæsterne tilbage til filmen, før det er for sent.
Livet er en leg i solen for surferne Brady (Ross Lynch) og McKenzie (Maia Mitchell), men en dag transporteres de af en magisk bølge ind i 60’er filmen ”Wet Side Story”, hvor bikere og surfere er rivaler. Der, midt i en blanding af surf, sang og dans, kommer Brady og Mack til at ændre historien, så helten og heltinden forelsker sig i dem, i stedet for i hinanden. Så nu skal vores helte have plottet tilbage på sporet igen, ellers risikerer de at blive der for altid. Teen Beach Movie er en herlig komedie fuld af gode grin, romantik og musik, som gør det til sommer hele året rundt.