The Binge
I en nær fremtid, hvor alle alkohol- og narkotikalove er afskaffet i løbet af en 12-timers periode, skal tre gymnasieelever undgå deres sindssyge rektor (Vince Vaughn), mens de navigerer sig gennem aftenens kaos for at nå frem til den ultimative fest.
I en ikke så fjern fremtid er alle former for alkohol og stoffer gjort fuldstændig ulovlige af regeringen... bortset fra en nat om året. 3. g'erne Griffin, Hags og Andrew valfarter til byens bedste fest, hvor alle deres drømme vil blive til virkelighed... Selvfølgelig skal de først undgå deres skøre rektor (Vince Vaughn), voldelige søskende og de vilde dyr, der strejfer rundt i gaderne, men det er alt sammen en del af morskaben! Deres venskab vil blive sat på prøve, kærlighedsliv vil blive rystet og deres hjerner fuldstændig forvrængede. En ting er sikkert, ingens liv er NOGENSINDE det samme efter at have deltaget i The Binge!