The Blind Turtle and the Endless Sea
En kvinde, der ikke kan stoppe med at løbe. En mystisk mand, der ved alt om hende. En skildpadde-broche. Et uventet møde i elevatoren, der kører op til 54. etage og fører os hen til et helt andet sted.