The Bob's Burgers Movie
Et sprængt vandrør skaber et kæmpe jordfaldshul lige foran Bob's Burgers og ødelægger Belchers planer om en succesfuld sommer. Mens Bob og Linda kæmper for at holde forretningen kørende, forsøger børnene at løse et mysterium, der kunne redde familiens restaurant. Som alting skærper til, hjælper de hinanden med at komme tilbage bag disken.