Flugten
I januar 2017 forsvandt den 18-årige Patricia Aguilar fra sit hjem. Hendes familie indser hurtigt, at hun er blevet taget til fange af en guru, der via internettet har overtalt hende til at flygte til Peru og slutte sig til den sekt, som han og hans andre koner styrer. Fra det øjeblik indleder hendes familie en SoMe-kampagne både i Spanien og Peru, og de nægter at give op, før de får deres datter tilbage, selvom Patricia afviser dem både privat og offentligt.