The Five Elements of Adventure
I to årtier har Matt Walker, en international bjergguide, ledet ekspeditioner til verdens højeste tinder. Trods udfordringerne er han fast besluttet på at finde balance og omdefinere betydningen af eventyr. Slut dig til ham på en transformerende rejse gennem Himalaya.