The Following Year
I en dystopisk fremtid modtager en landmand en klon af en, der var vigtig for ham førhen, og som døde for mange år siden under tragiske omstændigheder. Men i takt med at klonen lærer om deres fortid sammen, opdager hun ting, der får hende til at tvivle på landmandens historie.