The Last Ice
I århundreder har inuitter i Arktis levet på og omkring det frosne hav. Nu, som klimaforandringer hurtigt smelter havisen mellem Canada og Grønland, truer udviklingen med at ødelægge den sarte balance mellem deres samfund, land og naturen.