The Last Marriage
Et par år efter zombie-apokalypsen er Maries og Jannes største sorg ikke, om deres hjerner vil blive ædt. De er mere bekymret over skænderier om husarbejdet og et kedeligt sexliv. Parret overlevede apokalypsen, men hvad med deres ægteskab?