The Longest Night
Den sjette sæsonåbner afslutter holdets søgen efter seriemorderen, der terroriserer Los Angeles, og som nu har LAPD-betjent Spicers datter som gidsel.
BAU-holdet nærmer sig seriemorderen, der fortsætter sin morderiske færd igennem hele Los Angeles - med Spicers kidnappede datter som gidsel.