The Man in the Box
Matt og Foggy bliver fanget i krydsilden af The Punishers hævn. Karen og Matt graver efter sandheden på vidt forskellige måder.
Daredevil får arrangeret hospitalsbehandling for børnene i Nobus eksperiment. Reyes afslører den sande historie bag karruselmassakren, der dræbte Castles familie. Et angreb på Reyes' kontor dræber hende og sårer Nelson. Matt besøger Fisk, men formår ikke at afpresse ham. Pages lejlighed bliver angrebet, og hun bliver reddet af Castle. Matt forbereder sig på at stå ansigt til ansigt med the Hand.